niedziela, 28 kwietnia 2013

Moje drugie wyróżnienie, Ciechocinek, Nowe nabytki, W mini ogródku i na tarasie ...

Witam Was Drogie Odwiedzające
zaszyłam się troszkę z książeczkami ale już czas otrząsnąć się i zacząć działać, wiosenna pogoda sprzyja więc co nieco poczyniłam w kierunku własnych upraw i dziś pochwalę się ale nie tylko tym ...


Kasia kocha kotki i część mojego serduszka jest z Nią 
i Moniś - Blogowa Siostra z Mojego Miasta
http://insideproject8.blogspot.com/2013/03/blog-post.html\
także kocha Kotki
Jak i Ja
Jakiś czas temu otrzymałam wyróżnienie, jest to  Moje drugie wyróżnienie, ale cieszy tak samo jak pierwsze.
Miło jak ktoś kogo nie znasz, kto odwiedza cię i funduje wkrótce miłą niespodziankę.
Osoba która sprawiła mi taką niespodziankę jest wyżej wspomniana


Dziękuję Ci Bardzo !!!
i zachęcam do odwiedzania bloga Kasi o Kotkach dla Kochających Kotki :)

A oto moje odpowiedzi na pytania Kasi:


  1.  Lubię ...  kiedy czuję, że jestem na prawdę spokojna i bezpieczna
  2.  Nienawidzę ...  kłamstwa, nieszczerości, obłudy, wywyższania się
  3. W wolnym czasie ... takim na prawdę moim wolnym czasie piszę 
  4. Lubię czytać o życiu i milości, psychologia też nie jest mi obca
  5. Lubię ludzi, którzy ... są prawdziwi tzn., są sobą nie oszukują siebie i innych
  6. Marzę o ... domu w południowej Francji ze sporym kawałkiem ziemii i winnicą
  7. Przyjaźń ... oznacza dla mnie coś czego nigdy nie miałam, nie znam
  8. Nie wychodzę z domu ... bez  telefou
  9. Moja ulubiona potrawa ... to makaron ze szpinakiem
  10. Moja druga połowa jest ...
  11. Jestem zodiakalnym strzelcem


Moje pytania:
1. potrafię ...
2. jestem dumna ...
3. marzę o ..
4. w życiu cenię ..
5. co robię by spełnić swoje marzenia ...
6. czytam ...
7. mój talizman ...
8. praca jest dla mnie ..
9. mój azyl to ..
10. życie to ...


Myślę, że pytania skłonią was moje Drogie wyróżnione do miłych przemyśleń, wiem sama po sobie, tyle ludzi których spotykam na drodze swojego życia nie potrafiących odpowiedzieć na te ważne dla nas pytania , a czas na tej planecie mamy odliczony.

Oto lista wyróżnionych blogów: łamię zasady i nominuję 11 blogów :) 

http://unaweblog.blogspot.com/
http://alicja-beautyhome.blogspot.com/
http://insideproject8.blogspot.com/
http://gdzie-nasza-kraina-nabiera-barw.blogspot.com/
http://podnorweskimniebem.blogspot.com/
http://viola687.blogspot.com/
http://mojaprzystan-ila.blogspot.com/
http://bluewhite-inspiracje.blogspot.com/
http://llooka.blogspot.com/
http://mojbialydomek.blogspot.com/2013/04/szarlotkowe-serducho-tarasowo.html


... a teraz o wycieczce jest późny niedzielny wieczór, wróciliśmy dość wcześnie, Ciechocinek polecam na wyjazdy z dziećmi, nie koniecznie dla tych, którzy lubią zwiedzać, nie pozwiedzacie w Ciechocinku :)
Klimat jak najbardziej polecany dla osób z problemami typu astma, i innymi chorobami przewlekłymi układu oddechowego, choć nie tylko lista schorzeń które można podleczyć w Ciechocinku jest długa.

Tężnie 


wszędzie trzeba wyglądać dobrze :)
a żeby czas milej upłynął w Grocie Solnej można poczytać :)
Architektura Ciechocinka
najbardziej przerażająca jest myśl, że jak Właściciele obiektów i Miasteczko nie zabiorą się za remont tych pięknych budynków po Łazienkach po prostu zniszczeją doszczętnie :( 
na zdjęciu w lewym dolnym rogu jest odnowiony jeden z tych budynków, czy wszystkie nie mogłyby tak wyglądać ? i służyć przez długie lata odwiedzającym Ciechocinek.
Mieszkaliśmy w Pałacu "T"
historia pobytów innych "turystów" z oferty na znanym portalu zakupów grupowych, w tym hotelu jest dla wielu dramatem.
Ja osobiście do zarzucenia mam kila rzeczy, oczywiście do przymknięcia na nie oka, wystarczy dobrze zapoznać się z ofertą Hotelu i sytuacja będzie jasna.

Moje drugie wysiewy nasionek jak najbardziej na plus
po powrocie - a nie było nas raptem dwa dni nasionka tak wystrzeliły, że już wiem, że nie mogę otwierać szklarni na cały dzień, musi być zamknięta
wszystkie pomidorki wzeszły
pokazała się lawenda
lwia paszczka
malwy o białych i różowych kwiatach pokazały się już dawno, jeszcze kilka dni i przesadzam do ogródka :)
posadziłam również
 dynie ozdobną
rabarbar
rzodkiewkę do gruntu
maciejka już rośnie w gruncie i wykiełkowała na trzy centymetry
do pełni szczęścia brakuje mi skrzynki z sałatą
i
truskawek zwisających

zioła o wiele lepiej czują się na powietrzu
na tarasie azalie, już drugi tydzień cieszą moje oczy pięknymi kwiatuszkami :)

kraciasty obrus i mniejsze dwie serwetki pod talerze kupiłam zimą w Black Red White za grosze na wyprzedaży, ślicznie wygląda na białym tarasie, obrus jest tak duży, że można by dorobić do niego podusie - przemyślę

w końcu mam śliczny widok z saloniku na taras, czekam na wykończenie podłogi i zamontowanie krzyżulców - niestety tego sama nie zrobię :), irytuje mnie, wręcz "wkurza" delikatnie mówiąc, zależność od "innych"
Oczywiście nie wróciłam z wycieczki z pustymi rękami, 
nie przywiozłam sobie miniatury Tężni,
przywiozłam sobie fotel i szafkę pod telewizor, którego i tak nie mam czasu oglądać :)
dlaczego nie korzystać z okazji :)
fotelik na pewno przejdzie metamorfozę
tył fotela jest z ratanu, i już widzę mały problem z malowaniem, pokombinuję z rozłożeniem go po oddaniu do tapicera i przemaluję oczywiście na biało :)
szafka już rozebrana jutro zabieram się za szlifowanie i malowanie :)
 w Ciechocinku w sklepiku ze starociami wyszukałam gałki do mebli z Bolesławca


w zeszłym tygodniu zrobiłam Ninusi tablicę pikowaną
i nabyłam drugą do kuchni na zapiski zakupowe oczywiście nie mogłam wyjść z pustą ręką z pepco

w sypialni pojawiła się półeczka na książeczki, wyszperane w starociach obrazki i rameczki

będę monotematyczna 
nie potrafię pisać krótkich postów - wybaczcie
w kolejnym poście już na pewno będzie Candy - cukierasy już mam, więc już dziś zachęcam do odwiedzin i zgłoszeń

Pozdrawiam 

25 komentarzy:

  1. KOchana, bardzo dziękuję za wyróżnienie! JUż kiedyś dostałam ale przeraziłam się tym naznaczaniem innych i odpowiadanie na pytania i przemilaczałam sprawę...
    Sypialnia Twoja jest cudna i relaksująca. Tablica dla córci z Pepco taka ładna, pikowana w krateczkę - cuuuuudo!
    Gałki z bolesławskiej ceramiki - cymes!
    Już wiem, że fotel będzie piękny!
    Kącika ogrodniczego szczerze zazdroszczę ;).
    Te azalie takie piękne są!!!
    Ciechocinek na zdjęciach wygląda uroczo, byłam tam jako dziecię ale chętnie bym zobaczyła jako osoba dorosła :D. Te wille są wspaniałe, a to co się dzieje ze współczesną architekturą bardzo mnie smuci :(. pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty kocham, jestem kocią mamą!!!

      Usuń
    2. Dziękuję Moniś za miłe słowa, cieszę się, że wszystko Ci się spodobało :)
      Polecam Ciechocinek na krótki czas oderwania się od codzienności, wekend w zupełności wystarczy, nie koniecznie z oferty na zakupach grupowych o których wspomniałam w poście :) ale o tym nie chcę pisać za duże kontrowersje budzi ta oferta w necie.

      Usuń
    3. Wiem, że jesteś Kocia Mamuśka i strasznie zazdroszczę Ci Kociaka, przyjdzie czas i dla Mnie i dla Mojego Kotka :) na razie myślę o dzieciach i ich zdrowiu, chowam marzenie do kieszeni spodni, "które co dzień noszę"

      Usuń
    4. ... a co mają alergię dzieciaczki?

      Usuń
    5. na bardzo wiele alergrnów, Doruś jak i Ninka w okresie pylenia traw, zaczynają chorować, najgorsza jest babka takie zielsko :) wszędzie tego pełno, topola, i wiele innych jak w kalendarzu dla alergików, do tego atopowe zapalenie skóry, co za tym idzie inne proszki do ubranek, emolenty do kąpieli, mamy pieska jest z Nami od 10 lat mimo że wiemy o alergii na sierść psa, dzieci miały robione testy Doruś 3 lata temu nie wyobrażam sobie oddać pieska po 7 latach mieszkania razem, bo dzieci mają alergię (katar i skórka swędzi) tak sugerował lekarz, jak się chce można włożyć "troszkę" więcej pracy w sprzątanie itp. i pogodzić jedno z drugim. Kotek to już inna sprawa z rozmowy z weterynarzem i z opinii lekarzy nie zaryzykuję, Ninusi astma już przechodzi, leki wziewne odsuwamy na bok, już nie muszę wozić ze sobą tub do podawania leków, nie ma duszności i łagodniej przechodzi choroby. Mówią, że to astma wieku dziecięcego, już pewnie minęła :)
      Tak to wygląda. Moja dobra koleżanka od dwóch miesięcy ma w domu kotkę sfinksa, ma też dwójkę dzieci z alergią, rozwiązanie super ale nie dla mnie.

      Usuń
    6. oj, fatalne te alergie są!
      Moja przyjaciółka ma córcię, która jako małe dziecko miała styczność z naszym kotkiem, bo kiedy wyjeżdżaliśmy mieszkał u nich w domu. W wieku ok. 3 lat zaczęła się alergia na koty!

      W tym roku Maria (przyjaciółka) zdecydowała wziąć kotka na tydzień kiedy ja wyjechałm (jej Dorocia była u babci) kilka dni. Potem Dorotka wróciła do domu. Pierwszego dnia kichała i prychała, płakała ale natępne dni były ok. Tak przymusowo się odczuliła!
      Kotek sfinks to dobry pomysł!
      ps. a mi się wydaje, że Ciebie gdzieś, kiedyś widziłam tak zapamiętałam, bo śliczna jesteś :D

      Usuń
    7. hej ja tez tak kombinowałam żeby " pożyczyć " kotka na kilka dni, kotek pozostawia po sobie alergeny jeszcze przez pięć lat, można wymalować mieszkanie wysprzątać dokładnie i tak to nic nie daje, moja rodzina mieszka na wsi jak jedziemy w odwiedziny dzieci mają raj psy, kotki i oczywiście buraczane policzki po zwierzątkach ;)
      Dobry pomysł z tym odczuleniem :)
      Mój Iduś zrobił dzieci sąsiadce :) więc niebawem pojawią się szczeniaki, mąż zastanawia się nad przyjęciem do domu potomka naszego już staruszka.

      Piła to takie małe miasteczko, pewnie gdzieś Mnie widziałaś :)
      Dziękuję za komplement, to nie codzienność "usłyszeć " od kobiety dla kobiety komplement.
      "Takie już zadziory te babki" tak mój mąż mówi :)

      Usuń
    8. to może minie ta alergia na koty w końcu!!!
      Poszalał Iduś :)))))))))))))))), młoda krew dobrze mu zrobi pod jednycm dachem!
      Ja zawsze mówię prawdę, więc komplement szczery :D.
      pozdrawiam ciepło z naszej ciepłej Piły!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. zaraz wpadam i oczywiście zapisuję się również :)

      Usuń
  3. Część, jestem Ila. Przeglądam sobie Twój blog - masz talent i pięknie urządzasz wasz dom. Chciałam zapytać gdzie kupiłaś narzuty widoczne na dużych łóżkach ( chodzi mi nie o dziecięce łóżeczko tylko sypialniane) . Są piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ilo w Moich skromnych progach, dziękuję za odwiedziny i już odpowiadam na pytanie o narzutkę w sypialni, kupiłam ją 7 lat temu w Vox- ie razem z meblami Romeo i Julia, niestety nie ma już ich w sprzedaży, szkoda bo prawdę mówiąc wygląda jak nowa po tylu latach użytkowania, dzieci uwielbiają skakać po naszym łóżku, przeżyła wiele - nawet próbę samodzielnego uprania w wannie bo do pralki się nie mieści, jest strasznie ciężka i tylko pralnia raz na jakiś czas daje radę. Nie widziałam nigdzie takich narzut choć szukałam podobnej na zmianę, ta była warta swojej ceny, inne jakoś mnie nie przekonują, choć muszę przyznać ze na allegro jest kilka ładnych narzut oczywiście angielskich marek wartych obejrzenia.
      Pozdrawiam Cieplutko :)

      Usuń
  4. Gratuluje wyróżnienia , domek z winnica też misie marzy .
    Nie lubię pisać za dużo o sobie i rzadko odpowiadam na pytania , pozwolisz że tu odpowiem na twoje ..
    1. potrafię ...stawiać xxx, szydełkować ,
    2. jestem dumna ...z dzieci..
    3. marzę o ..wycieczce do Francji i Moskwy ..
    4. w życiu cenię ..szczerość..
    5. co robię by spełnić swoje marzenia ...oglądam zdjęcia innych z wycieczek ,,
    6. czytam ...bardzo mało ..
    7. mój talizman ...mały różaniec ..stara karta telefoniczna z wizerunkiem JPII.zawsze mam to przy sobie ..
    8. praca jest dla mnie ..czasami obowiązkiem , czasami przyjemnością ..
    9. mój azyl to ..mój dom..
    10. życie to ...kalejdoskop..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Violu :)
      no tak ja też uwielbiam oglądać zdjęcia z wycieczek, jak tak się napatrzę większej ochoty nabieram, żeby się spiąć i odłożyć co nie co na wymarzoną wycieczkę od Francji :)

      Usuń
  5. Zawsze mam problem jak do ciebie zaglądam co najpierw chwalić tyle tego pokazujesz ,,Fotel marzenie ,po tablicę muszę się wybrać , Fajnie że wypoczęłaś i żę się wam podobało , Pozdrawiam .,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pepco coraz bardziej zaskakuje dostępnością dekoracji w Naszym stylu, ostatnio nawet na pytanie koleżanki jaki mogłaby kupić mi drobiazg do domu wysłałam ją do Pepco :)
      Muszę wpaść do Ciebie i pooglądać twoje nowe "wytworki"

      Usuń
  6. jakie ładne rzeczy! gratuluję "nosa" :))
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak wszystko Ci tam pięknie rośnie!

    Cudna jest ta gałka z Bolesławca! Inne "znaleziska" też!

    Tężnie podobnych do tych z Twoich zdjęć widziałam w Inowrocławiu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje Ci wyroznienia i niespodziewanie odkrylam ze mnie wyroznilas za co bardzo Ci dziekuje..tyle peiknych zdjec zamiescilas ze w sumie nie wiem co najladniejsze..swietny fotel. super szafka pod Tv ..poogladam sobie jeszcze raz a tym czasem zycze Ci udanego dnia.)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. cichosza cichosza... czy Pani urlopouje się :D. Pozdrawiam <3

      Usuń
  10. Gratuluję wyróżnienia, takie zabawy są bardzo miłe:) Pozdrowienia i zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  11. Podawanie ulubionych stron to fajna zabawa, można poznac sporo fajnych blogerów.
    To mój typ - kocioł co, o ekologii i designie.

    OdpowiedzUsuń