poniedziałek, 30 lipca 2012

Łazienka CD. - inspiracje, zakupy ....

Jak wspominałam wcześniej łazienka pa ponad 20 lat
jest w idealnym stanie :) zastrzeżeń nie mam tylko do płytek :)
kinkiety już wymieniłam
zawiesiliśmy karnisz
zamówiłam stojak na ręczniki, wieszaczek na dwa ręczniki i uchwyt do papieru toal. malowany na zamówienie na biało z przecierkami w starym złocie
mosiężną lampkę z kryształkami, kupiłam przy okazji odbioru stoliczka ludwiczka - stała sobie w kąciku zakurzona :)
kolejna zmiana to komoda zamiast szafki z umywalkami z dwiema umywalkami nablatowymi i bateriami w retro stylu

kilka fotek 
przed zmianami

tak było

obecnie dużo się nie zmieniło
ale czekam na przesyłki z armatura
do kupienia został bidet którego nie było tu nigdy a wszystko co potrzebne do zamontowania bidetu  jest od początku powstania łazienki :)





inspiracje
sierpniowe wydanie
"moje mieszkanie"
zdjęcia z urządzamy.pl



zamówiłam identyczne umywalki


i retro baterie



dla zwieńczenia całości
wybrałam żyrandol przeźroczysty z chromem
pasujący do chromowanych baterii i motywie na ceramicznym zestawie łazienkowym

W WOLNEJ CHWILI OZDOBIŁAM ZAZDROSKĘ W KUCHNI
I USZYŁAM "FIRANKĘ" NA DRZWI





A DZIŚ KOŃCZYMY ZADASZENIE TARASU
DO ZROBIENIA JESZCZE PODŁOGA Z DESEK
ZDJĘCIE PODCZAS PRAC
PO POŁUDNIU CZEKA MNIE DUŻO MALOWANIA :)


tyle na tę chwilę
wieczorem losujemy zwyciężczynię CANDY

Pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. jak zawsze bylam fanka koloru "drewna" tak teraz chciala bym miec wszystko w bieli! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za odwiedziny jak chcesz to już dużo - więc działaj !!!
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Bardzo fajna metamorfoza ;) Podoba mi się sposób zawieszenia firanki. A zakupy świetne ;) Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję - Pozdrawiam :)
      nowa firanka już czeka na odebranie od krawcowej :)

      Usuń
  3. Łazienka z prawdziwego zdarzenia, z oknem nie to co w bloku. Urządzana ze smakiem. Firaneczki super.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam HSD
      nie ma czego żałować z tym oknem nie raz zdarzyło się, że ktoś przechodził ulicą jak ma się "prywatną" chwilę - stąd firanka :)
      (sedesik jest przy oknie:)
      mieszkałam w bloku 7 lat, łazienka była duża bez okna, suszenie prania masakra, tak się szybko zapomina - wiem o czym piszesz :( męczyłam się tam strasznie, już nie będę narzekała na przechodniów :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Piękna i jaka duża ta Twoja łazienka!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj
      tak zaglądam na twojego bloga i czekam na zmiany w Twojej Oazie
      dziękuję za odwiedziny - faktycznie łazienka jest duża nie przeszkadzamy sobie :)
      już planuję następne zakupy - koniecznie muszę ukryć gdzieś wysoko przed dziećmi moja szczoteczkę do zębów - gdzie ona już nie była :) myślę o regale z metaloplastyki na którym postawiłabym misę z dzbankiem - i w końcu wysoko schowała szczoteczki :)
      Pozdrawiam K.

      Usuń
  5. Jeżeli zamówiłaś umywalki nablatowe, to te baterie, które wybrałaś zupełnie sie nie nadają. Są za niskie i nawet nie będą wystawały zza umywalek. Do nablatowych umywalek potrzebujesz baterie umywalkowe z mieszaczem od góry albo jeżeli Ci zależy na stylu retro- baterie umywalkowe na nodze.

    OdpowiedzUsuń