wtorek, 5 czerwca 2012

Sofa - niestety wróciłam z Ikei bez sofy - inspiracje.

Pojechałam po meble do sypialni i sofę okazało się się te piękne 3 - osobowe sofy są za duże do mojego salonu z jadalnią i kuchnią

Wybrałam już coś :)
szukałam sofy w stylu Ektrop z Ikei

 ....lub podobnej do tej


Już mam coś na oku :) i jest z funkcją spania 
przy dwójce jeszcze nie tak dużych dzieci 
musi być coś ciemniejszego
przyjdzie czas na jasną 
na razie
wybiorę motyw kwiatowy
już dzwoniłam do producenta sofy niżej
ale nie robią sof 2 osobowych
3 osobowa - jak się okazało za duża 210 cm
mogę wstawić szeroką max. 180 cm


zdjęcie pochodzi ze strony mebleiwnetrza.pl Riviera Maison 



... a to ze strony czterykonty.pl stolik mam prawie identyczny
dziś zrobię kilka fotek

i prawie taką samą jak z Riviera Maison
znalazłam w Pile
z funkcją spania
materiał i kolor idealny
już nie będzie kwiatków na sofie zawsze można dołożyć motywów kwiatowych na zasłonach czy poduszkach, sukienki na krzesła mogą być w różyczki,
już sama nie wiem muszę przemyśleć 
wnętrze ma być harmonijne, subtelne, romantyczne, klimatyczne, ciepłe mogłabym tak wymieniać i wymieniać jak to ma być
harmonii u Mnie brak w domku jak i w sprawie pomysłów
jak na razie Harmonia to jest tylko w kuchni na ścianie :) - z kolekcji farb Ewy Minge

"sąsiadce" z bloga podpowiem, że sofę znalazłam w salonie Best Meble na Styki
cena 3200 zł
czy to nie za dużo za sofę
w Ikei kupiłabym 3 szt :)

3 komentarze:

  1. za dużo! kup w Ikei i zmień za 4 lata :) na jasną

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję i tak też zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam w Ikei dwójeczkę..Taka w kwiaty..naprawde nieduże pieniądze..jak sie popsuje to kupie druga...

    OdpowiedzUsuń