środa, 2 maja 2012

Dodaję kolorów - Ceramika Bolesławiec


Pomysł na ożywienie kuchni ...może pójdę w tę stronę
ceramika z Bolesławca już jest zbieram zbieram ... i pewnie dozbieram do kompletu na 12 osób jak na razie mam na 8 osób
biała witrynka w salonie pięknie ją wyeksponuje 
co myślicie ???









zdjęcia są inspiracją i pochodzą ze strony Zakładów Ceramicznych w Bolesławcu tam gdzie dokupuję naczynia www.ceramicboleslawiec.com.pl na stronie jest sklep on-line i www.urządzamy.pl


Ceramikę osobiście bardzo polecam jest rewelacyjna, duże talerze konkretne, do mikrofalówki, piekarnika, odkąd mamy ją w kuchni a jest to już 5 lat nic nie ubyło :)

Kiedyś w moim ulubionym "salonie staroci" , który mam dosłownie pod nosem, widziałam piękny zestaw angielskiej porcelany
cena - za wysoka :(
w planie mam oczywiście licytację może uda mi się skomponować moje talerzyki z tymi


czekam na opinie :)

4 komentarze:

  1. Niebieska kuchnia..zawsze w niej schludnie i czysto,,blekit wychladza emocje, redukuje apetyt..jestem za niebieska kuchnia a porcelana slicznie sie zapowiada,:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tu za Alicja trafiłam i tez uwielbiam niebieski kolor i niebieska porcelanę .Cały czas poszukuje ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Panią tak to już jest co piękne musi być drogie, wczoraj przejrzałam allegro w poszukiwaniu angielskiej porcelany royal i jest ale bardzo mało filiżanek i talerzyków których brakuje mi z Bolesławca, na razie licytuję komplecik dwóch filiżanek z dzbanuszkiem na herbatkę - a ogólnie polecam pchli targ, targi staroci, sklepy ze starymi meblami taki jak niedaleko mojego domku tylko, że jeden taki talerzyk kosztuje tam 80 zł :( dziękuję za komentarz i dziś wpadam na Pani bloga :)

      Usuń
  3. miałam kiedyś biało - granatowy salon był śliczny, połączenie tych kolorów zawsze urzeka!

    OdpowiedzUsuń